Business: Grupul Media New York Times Nu Se Va Opri La Publicarea De Retele Culinare Pe Aplicatia NYT Cooking Ci Va Oferi Cititorilor Sai Si Posibilitatea De A-Si Comanda Ingredientele Necesare Pentru Prepararea Acestora

peste-lung

Luand in considerare interesul, tot mai accentuat, din SUA pentru gatit, grupul de media s-a asociat cu un start – up, Ches’d”, lansat ]n aprile 2015, care va asigura toate ingredientele logistice si va livra ingredientele la domiciliul clientilor, intr-un interval cuprins intre 24  si 48 de ore, potrivit unui comunicat de presa. Oferta va fi disponibila incepand cu vara aceasta.

 

Insa, Chef’d nu este prima companie, din Statele Unite, cu o idee de acest gen. O alta companie, infiintata in 2012, la New York, Blue Apron, domina deja piata de profil. In ultima perioada, pe acesi piata s-au mai ajirmat si alti actori, printre care Plated sau HelloFresh.

Elementul de noutate va consta intr-o mai mare flexibilitate. Noul serviciu nu va lucra doar pe baza de abonament, cu procedeaza firmele care se ocupa in prezent cu aceasta afacere. Clientii vor avea si posibiliatatea de a se abona pentru a primi, saptamanal, ingredientele necesare pentru a realiza , in propria bucatarie, felurile de mancare prezentate online. Dar, in egala masura, ei vor avea libertatea de a adauga sau de a renunta la unele ingresiente sau preparate culinare.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: