Cupa Romaniei: Antrenorul Echipei De Fotbal Dinamo A Declarat Intr- O Conferinta Miercuri Seara Ca Formatia Sa S-A Clasat Pe Merit In Finala

mircearednic-1453303923

Dinamo Bucuresti s-a calificat in finala Cupei Romaniei la fotbal, miercuri seara, dupa ce a terminat la egalitate cu Steaua Bucuresti, 2-2/0-1, pe Arena Nationala, intr-un meci din masa secunda a semifinalelor, considerat in deplasare. In partida tur, disputata pe stadionul din Soseaua Stefan Cel Mare, cele doua echipe terminasera la egalitate, scor 0 – 0.

 

Mircea Rednic a mentionat ca nu a semnat, inca, prelungirea contractului cu Dinamo, scadent in vara, dar a precizat ca negocierile cu finantatorul Ionut Negoita sunt pe drumul bun.

,,Discutiile cu Ionut Negoita avanseaza, sunt pe un drum bun. Mai sunt cateva lucruri de clarficat, pentru ca eu imi cunosc suporterii si la anul isi vor dori mai mult. Problea e ca acum Ionut Negoita nu mai discuta cu  mine, ci cu fiica-mea. Daca ma abordau mai repede, poate avea sanse sa mai las din pretentii. Dar cu fiica-mea e mai greu. E voarba despre banii ei, nu ai mei. Pentru mine nu ma mai intereseaza banii, ci sanatatea mea”, a declarat Rednic.

 

,,Sunt fericit ca am reusit sa ne calificam in finala. Trebuie sa recunostem ca, din momentul in care am avut un om in plus noua ne-a fost mai usor. Dar, chiar si asa, Steaua a reusit sa revina. Au marcat imediat dupa ce am facut noi 1-1, nu este normal, pentru ca ne-a relaxat si ne-am facut meciul greu. Dar, ma bucur ca jucatorii mei au avut rabdare si nu au jucat cu mingi lungi si golul de 2-2 a venit in urma unor ocazii pe care le-am avut. Consider ca aceasta calificare este meritata. Nu putem sa zicem ca finala e dinainte castigata. CFR ma impresioneaza cum joaca in play-out, iar ASA Targu Mures au foarte multi jucatori cu experienta. Asa ca finala Cupei nu este castigata” a mai afirmat Mircea Rednic.

Leave a Reply

