Model World: Cara Delevingne A Dezvaluit Intr-un Articol Publicat Pe Blogul Motto De Ce A Parasit Industria Modei

cara-delevingne-21281-2880x1800

Intr-o postare, pe blogul Motto, Delevingne, a scris: ,,Am devenit model cand aveam 16 ani. Sotii erau impotriva mea. La o inaltime de 1.73, eram mai scunda decat marea parte a fetelor din domeniu. Cu toate acestea, am zis sa incerc. Si, asa cum am procedat cu mare parte a lucrurilor din viata mea, nu am renuntat”.

,,Rapid, m – am lasat prada procesului de validare, din partea industriei. Simteam ca am nevoie de aprobarea tuturor. Ca rezultat, am pierdut din vedere persoana mea si fericirea mea, si succesul personal. Cred ca, totul provenea dint-un sentiment inradacinat ca oamenii sa ma placa si sa ma iubeasca”, a mentionat supermodelul.

 

Cara Delevingne, a declarat ca, dupa ce timp de ani de zile in care s-a simtit o dezamagire constata pentru cei din jur s-a intrebat brusc:

,,Ia stai putin, ce incerc sa fac? Pentru cine fac asta? De-a lungul timpului, mi – am dat seama ca munca pentru a-I multumi si a capata aprobarea celor din jur, nu este cel mai important lucru. Da, cariera ta este foarte importanta – dar nu este cea mai importanta.  Desigur ca eram mandra de realizarile mele, dar nu eram fericita cu adevarat. Avem aproape 20 de ani si eram model de mai multi ani. Punctul meu de vedere s-a schimbat…si eu m – am schimbat. Stiam ca trebuia sa-mi reevaluez viata si telurile in vederea viitorului meu. Nu  voiam sa imi splaca moda sau succesul meu. Acest proces nu  s-a petrecut peste noapte, dar a fost imperativ pentru mine sa-mi pastrez integritatea”, a marturisit supermodelul.

“Mi-a luat timp, dar acum, imi dau seama ca, munca nu este totul, iar succesul are multe forme. Mi-am deschis mintea, iar acum raspund noilor provocari cu o curiozitate copilaroasa. Petrec mai mult timp facand ceea ce imi place. Si din cauza asta imi fac treaba bine”.

 

Cara Jocelyn Delevingne s-a nascut, in 1992, la Londra, si face parte dintr-o familiei cu stramosi printre care se numara viconti (Greenwood) si baroni (Hulton, Faudel – Phillips). Aceasta a fost de mai multe ori imaginea casei Burberry, si a lucrat cu numeroase branduri de lux, printre care Chanel, Dolce & Gabbana, Zara, H&M,  Moschino, Jason Wu, Oscar de la Renta, Burberry, Fendi si Stella McCartney.

Leave a Reply

