The Diet Challange: Trucuri Pentru A Scapa De Senzatia De Foame

girl_coffee

Senzatia de foame reprezinta o problema esentiale pentru cei care vor sa slabeasca, pentru ca aceasta nu dispare, ci chiar se intensifica in timpul exercitiilor la sala de sport. Fiind o chestiune psihologica sau psihomatica, se pot pune in aplicare cateva trucuri, pentru a insela creierul, si a-l convinge ca nu ne este foame, relateaza online revista Mujer Hoy, citata de Agerpres.

Cand isi face aparitia senzatia de foame, iar asa- numitul ,,junky food” ne strica din rasputeri, pe nume si prenume, cel mai bine este sa avem la indemana un mar si cateva nuci. Este foarte sanatos si poate indeparta, de facto, senzatia de foame. Mare atentie, insa, la alte tipuri de gustari, pentru ca studiile arata, de exemplu, ca o punga de snackuri- sau chipsuri – odata deschisa, este consumata in intregime.

In cazul participarii la un cocteil, este de preferabil pentru doamne sa aleaga o poseta tip clutch, nu o  poseta de umar. Trucul functioneaza  pentru ca, avand intotdeauna o mana ocupata, vor manca mai putin si mai rar. Daca mana cealalta va fi ocupata cu un pahar  cu un cocteil, vor trebui sa se gandeasca de doua ori daca merita sa se ridice de pe canapea pentru a rontai ceva. Deciziile vor fi mai intelepte.

Sa facem din cafea o aliata impotriva caloriilor. A bea cafea ajuta la accelerarea consumului caloric cu 12%, potrivit unui studiu publicat de American Journal of Clinical Nutrition. Cafeaua este un supresor natural al apetitului, care nu ingrasa daca nu se bea cu mult zahar sau frisca. Daca se bea cu putin zahar, sau deloc, cafeaua poate deveni un aliat de mare ajutor.

A numara inghititurile este o tehnica buna, mai ales cand nu se poate renunta la capricii. A numara caloriile este o metoda buna pentru a slabi, dar la fel de importanta si numararea inghititurilor. Potrivit unui studiu realizat de Universitatea Brigham Young, este o metoda care functioneaza si care ajuta la pierderea a pana la un kilogram si jumatate pe luna. Cand devenim constienti de numarul inghititurilor noastre le putem reduce cu circa 20% sau 30%.

Nu trebuie sa ne refuzam un capriciu. Daca slabiciunea cuiva este tortul de ciocolata, atunci nu trebuie sa si-o refuze, ci sa se limiteze la trei lingurite luate dintr-o felie de tort vor fi suficiente. Prima inghititura, spune dieteticiana, ne va implini asteptarile, a doua nu ne va parea la fel de buna, in timp ce a treia ne va face sa ne gandim ca nici macar nu merita.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: