Fotbal: Federația Română De Fotbal Își Prezintă Propria Strategia Comerciala Și Rezultatele Ei Cu Prilejul Workshopului KISS (Knowledge And Information Sharing Scenario)

federatia-romana-de-fotbal-psd

Conform comunicatul transmis de Federația Română de Fotbal, orașul Istambul găzduiește, in zilele de 14 – 15 februarie, unul dintre cele mai mari evenimente organizate de UEFA, pe teme de marketing și comerciale, cu scopul realizării schimbului de experiență și bune practicipă între federațiile continentale.

La workshop participă reprezentanți a 49 de asociații europene, iar printre temele pe ordinea de zi se află Grw 2020, proiect implementat și în România, una din țările pilor selectate de UEFA, pe urmele direcții: îmbunătățirea imaginii jocului de fotbal, creșterea participării în jocul de fotbal și dezvoltarea comercială a fotbalului.

In cadrul workshop-ului, Președintele FRF, Răzvan Burleanu, va prezenta, vineri, strategia comercială a formului roman și rezultatele înregistrate până acum.

 

Noel Mooney a lăudat realizările FRF la nivel de markeing și publicitate:,,Este evident că Federația Română de Fotbal se află într-un progres în marketing și publicitate. Am văzut cum zona de marketing digital s-a dezvoltat. A crescut și atractivitatea pentru asocierea în cazul brandurilor importante. De toate acestea beneficiază fotbalul românesc”.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: