Fashion: Domenico Dolce & Stefano Gabbana a Lansat Colectia <> Inspirata Din Portul Traditional Muslman

dg2

Domenico Dolce si Stefano Gabbana, designerii principali si proprietarii casei D&G, au creat o colectie feminina, The Abaya Collection: The Allure of the Middle East,  inspirata din portul traditional musulman. Colectia cuprinde hijab (voalul Islamic) si abaya (rochii lungi pana la glezne) si se adreseaza, in special, cliantelor din Orientul Mijlociu.

Noua colectie, The Abaya Collection> The Allure of the Middle East, a fost lansata, in exclusivitate, pe site-ul Style.com/Arabia, la inceputul acestei saptamani.

Potrivit unui comunicat de presa, colectia se doreste a fi ,,o poveste vizuala fermecata despre gratie si frumusetea femeilor minunate din Arabia”, informeaza cnn.com.

De  data aceasta, creatiile vestimentare ale casei Dolce & Gabbana, de obicei, multate pe corp, au fost inlocuite cu rochii lungi, negre si bej, realizate din crep si matasuri. Unele modele include cate un imprimeu discret, reprezentand margarete, lamai, puncte colorate si tandafiri, inspirate din colectia traditionala a casei  italiene pentru sezonul primavara/vara 2016, in timp ce altele sunt completate de un snur sau un cordon.

Colectia de inspiratie musulmana, a casei de moda Dolce & Gabbana, este disponibila in toate magazinele sale din Orientul Mijlociu, dar, si intr-o serie de magazine selectate din Paris, Milano, Londra si Munchen.

Casa italiana se alatura, astfel, unei liste tot mai lungi de companii, care incearca sa se remarce, pe tot mai profitabila, piata musulmana. Potrivit unui raport recent al agentiei Thompson Reuters, cumparatorii musulmanii au cheltuit 266 de miliarde de dolari pe imbracaminte si incaltaminte in 2013, iar aceasta cifra ar putea ajunge la 488 de miliarde de dolari pana in 2019.

Recent, Tommy Hilfiger, DKNY si retailerul Mango au lansat linii vestimentare special pentru a coincide cu Ramadanul, iar retailerii de lux Net – a – Porter si Moda Operandi au inceput sa selecteze sis a prezinte marfuri special pentru Ramadan. In mod similar, brandul H&M a fost laudat pentru ca faptul ca a inclus un model vestimentar asemanator hijabului intr-un mesaj video, prin care incuraja clientii sa isi recileze imbracamintea, in 2015.

Totusi, nu este pentru prima data cand casa de moda Dolce & Gabbana a lansat o colectie ce a vizat o regiune geografica. In octombrie, anul trecut, Dolce & Gabbana a lansat o colectie inspirata din spiritual orasului Moscova, odata cu inaugurarea unui nou magazine, in capital Rusiei. Celebra casa de moda italiana a lansat, de asemenea, colectii unice, adresandu-se clientilor locali, oadata cu inaugurarea unor magazine in China si Japonia, la inceputul anului 2015.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: