What’s buzz:Directorii Companiei Porsche Refuza Sa Isi Asume Orice Vina Pentru Accidentul In Care Paul Walker Si – A Pierdut Viata, Sugerand Ca Actorul A Fost Partial Vinovat De Propria Moarte

 

paul - walker

Paul Walker era pasager in automobilul Porsche Carrera GT 2005, condus de bunul sau prieten Roger Rodas, pe 30 noiembrie 2013, in momentul care vehiculul s-a izbit frontal de un stalp de iluminat, din Santa Clarita, California.  Imediat dupa impact vehiculul a luat foc, ucifandu-i, astfel, atat pe Waler, cat si pe Rodas.

Meadow Walker, fiica, in varsta de 16 ani, a starului american, a dat in judecata contructorul de automobilele de lux, in sepembrie, acuzand compania Porsche de neglijenta. In documentele de puse in instanta, Meadow Walker spune ca anumite erori de design ale masinii l-au tinut pe tatal ei captiv, in interiorul vehiculului in momentul izbucnirii incendiului.

La data aceea, directorii companiei Porsche au negat aceste acuzatii:<< Asa cum am spus si inainte, pe pare foarte rau cand cineva este ranit intr-o masina Porsche, dar noi credem ca raportul autoritatilor, in acest caz, a stabilit foarte clar, faptul ca acel accident tragic a rezultat din conducerea imprudenta si o viteza excesiva>>.

In prezent, oficialii companiei au oferit un nou punct de vedere, in urma actiunii depuse in justitie, de catre Meadow Walker, respingand acuzatiile acesteia si afirmanad ca Paul Walker era ,,un utilizator sofisticat si bun cunoscatr al modelului 2005 Carrera GT>>. De asemenea, acestia au respins criticile ause designului vehiculului, declarand ca au fost <<abuzine si false>>, <<folosite si mentinute intr-un mod nepotrivit>>, adaugand ca ar putea exista << o vina comparabila>>, sugerand, astfel, ca Paul Walker ar fi partial vinovat de propria moarte,

 

Reprezentantii companiei Porsche au insitat, anterior, asupra faptului ca tragedia a fost cauzata de stilul imprudent de conducere al lui Roger Rodas, dupa ce vaduva acestuia, Kristine, a initiat un proces similar impotriva filialei nor – americane a companiei, in 2014.

Autoritatile care au anchetat accidentul au sublinat, la randul lor, faptul ca viteza excesiva a reprezentat factorul principal al accidentului. Anchetatorii americani au declarat ca Roger Rodas conducea, acel autoturism, cu o viteza cuprinsa intre 130 si 150 de kilometri, in momentul impactului. Medicii legisti au exclus consumul de droguri si de alcool din randul factorilor care ar fi putut sa contribuie la producerea accidentului. Anchetatorii au mai spus, de asemenea, ca nu au gasit dovezi care sa indice existenta unor probleme tehnice ale vehiculului.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: