Nutrition: 5 Alimente Care Accelereaza Metabolismul

Forest%20Fruit-500x500

Fructele de Padure

Au un continut ridicat de fibre, mentinand senzatia de satietate o perioada mai lunga. Insa, nu trebuie sa te stresezi de calorii, deoarece aceste fructe sunt hipocalorice. De exemplu, o cana cu zmeura contine 8 grame de fibre si doar 60 de calorii. Fructele de padure au un rol esential in corp, absorbind grasimea si favorizand arderea ei.

Ardei

Capsacina din compozitia ardeiului iute are rolul de a inhiba pofta de mancare, ridicand temperatura corpului. Celebru Dr. Oz recomanda, cu regularitate a ardeiului iute, in cantitati moderate, pentru a beneficia de efectul lor extraordinar de ardere a grasimilor.

Terciul de ovaz

O cana cu terci de ovaz cald contine 4 grame de fibre si 6 grame de proteine. Aceasta combinatie ideala incetineste digestia carbohidratilor, insulina fiind eliberata treptat, iar tu vei simti o senzatie de satietate pe termen lung. Consuma-l dimineata la micul dejun, folosind, de preferat, laptele vegetal. Se amesteca fulgii de ovaz cu laptele si se lasa 2 minute la fiert, apoi sub capac.

Ghimbirul

Foloseste rondele de ghimbir proaspat, in tocane sau legume, pe care le prepari la tigaie. Ghimbirul este un aliat, de incredere, pentru digestie, dar are si un efect puternic de a intensifica arderea grasimilor.

Ceaiul de fenicul

Este recomandat sa bei o cana cu ceai de fenicul seara, inainte de culcare, deoarece are proprietati detoxifiante, ajuta la o digestie mai buna, te scapa de balonare si impiedica depunerea grasimilor.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: