Must See: Italia Conduce Topul Destinatiilor Europene de City Break-uri In 2015

capri-italy

Pentru ca este vremea city break-urilor, Mayeiah iti spune care sunt destinatiile cele mai vizitate, anul acesta.

Romania se afla intr-un top al destinatiilor europene de city break-uri, Italia primind celemai bune recomandari din partea turistilor din intreaga lume pentru petrecerea de sejuri scurte, de maxim 3 zile, potrivit unui studiu. „Cei mai multi dintre turistii straini care au ales Romania pentru un sejur scurt au fost motivati de vizitarea de obiective turistice si de experiente turistice noi, si doar intr-o mica masura de cunoasterea culturii locale”, se potrivit unui studiu realizat de Mercury Research, care plaseaza tara noastra pe locul 23 in top.

Dupa Italia, la diferenta extrem de mica, se afla insulele din Grecia si Finlanda, urmate in clasament de Austria, Portugalia si Cehia. Tari precum Muntenegru si Bulgaria  sunt in urma Romaniei.

Daca Italia este vedeta sejurilor scurte, cea mai recomandata destinatie de vacanta din Europa pentru vacante de lunga surata este Norvegia, urmata de Suedia si Austria. Cea mai putin apreciata destinatie atat pentru city breaks, cat si pentru vacanta ungi (minim 4  nopti) este Ucraina.

La capitolul vacante mai lungi, Romania se afla pe locul 24, pe locurile imediat urmatoare aflandu-se Ungaria, Finlanda si Bulgaria.

De asemenea, Spania se afla in topul tarilor din Europa in care turisti isi doresc sa mearga in vacanta in 2015. Desi, mai bine promovate decat Spania, Franta si Italia sunt urmatoarele destinatii vizate de turisti pentru vacanta anul acesta.

„Daca 8% dintre turistii din intreaga lume au vazut reclame sau oferte turistice despre Spania, procentul se ridica la 13% cand vine vorba despre Franta si Italia. Desi Bulgaria are un socr mai mic decat Romania, in ceea ce priveste recomandarile turistilor care au vizitat aceasta tara, la nivel de marketing turistic situatia se inverseaza. Bulgaria este mai bine promovata decat Romania, 4% dintre straini au vazut reclame sau oferte turistice pentru aceasta destinatie in comparatie cu 2 % pentru Romania. Doar 1 % dintre turistii straini iau in considerare pentrecerea vacantei in Romania 2015”, afirma realizatorii studiului.

Studiul The Global Tourism Monitor a fost realizat de Mercury Research impreuna cu Asociatia Global Market Research in prima jumatate a anului 2015, pe un esantion de 16.800 de respondenti din 24 de tari din Europa, America, Asia – Pacific, Africa si OrientulMijlociu si ofera informatii despre 111 destinatii turistice.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: